Elevilor le este stimulată curiozitatea într-un mediu de învățare creativ, unde există sprijin și colaborare.
Elevilor le este stimulată curiozitatea într-un mediu de învățare creativ, unde există sprijin și colaborare.
Elevii PYP dau sens lucrurilor și înțeleg, explorând situații și probleme din lumea reală.
Elevii învață o comunicare variată și multilingvistică.
Elevii PYP lucrează în colaborare cu profesorii și ceilalți elevi pentru a-și planifica, prezenta și evalua propriul stil de învățare.
Atât înțelegerea propriei culturi și a celorlalte culturi ale lumii, cât și colaborarea între acestea, reprezintă două dintre obiectivele centrale ale școlii noastre. Elevii învață respectul față de semeni și dezvoltă o mentalitate cât mai deschisă, ceea ce le va contura mai departe armonios conștiința despre lume.
Elevii PYP folosesc gândirea critică și creativă în a dezvolta cunoștințele și abilitățile necesare atât pentru a înțelege domeniile de studiu, cât și pentru a face conexiuni valide între acestea.
Elevii PYP sunt conștienți de abilitățile și de capacitățile lor de reușită. Ei fac alegeri corespunzătoare și își asumă responsabilitatea propriilor acțiuni.
A învăța într-o manieră creativă le cultivă elevilor abilitatea și, totodată, imaginația necesară pentru a răspunde cu succes provocărilor și oportunităților neașteptate ce se ivesc într-o lume marcată din ce în ce mai mult de fenomenul globalizării.
Ne adunăm cu toții într-un spirit de armonie colectivă, având credința că prin intermediul unei educații de înaltă calitate, putem construi o lume mai bună.
Elevii își exprimă liber ideile și opiniile și propun soluții care impactează atât viețile proprii, cât și pe ale celor din jur.
Lucrez în domeniul educației de mai bine de 20 de ani și m-am alăturat echipei Mark Twain IS
acum 16 ani ca profesor de engleză. După câțiva ani, am fost numită Coordonator PYP,
adăugându-se apoi rolul de Director Academic Adjunct.