Nivelurile Preșcolare de la Mark Twain IS sunt ghidate de filozofia și de
abordarea IB, oferind în același timp o bază solidă pentru a semăna
semințele educației. Cunoașterea, învățarea aprofundată și înțelegerea
de durată pot fi obținute doar prin curiozitate. Preșcolarilor noștri li se
oferă periodic oportunități de a explora lucruri noi pentru a le stimula
interesele; orele cuprind o gamă largă de experiențe și informații, astfel
încât să îi ajute în călătoria lor de învățare.
O modalitate minunată de a oferi preșcolarilor noștri oportunități
semnificative să-și îmbunătățească procesul de învățare este de a-i
angaja în activități care sunt relevante pentru ei și îi împing la a pune
sub semnul întrebării, a căuta și a se juca cu posibilitățile.
Elevii se distrează, se joacă și învață prin mișcare și activități de joacă dramatice,
în timp ce abilitățile esențiale și conceptele de bază sunt ușor de abordat și
înțeles. Activitățile îi ajută pe copii să folosească conexiunea minte-corp pentru
a îmbunătăți procesul de învățare și pentru a susține conceptele timpurii
importante care se conectează la unitățile transdisciplinare
de cercetare din PYP.
Elevii se distrează, se joacă și învață prin mișcare și activități de joacă dramatice,
în timp ce abilitățile esențiale și conceptele de bază sunt ușor de abordat și
înțeles. Activitățile îi ajută pe copii să folosească conexiunea minte-corp pentru
a îmbunătăți procesul de învățare și pentru a susține conceptele timpurii
importante care se conectează la unitățile transdisciplinare
de cercetare din PYP.
Fiecare elev are preferințe, interese, abilități și stiluri de învățare unice. Profesorii noștri lucrează îndeaproape cu toți elevii pentru a le identifica interesele și pentru a-i îndruma să-și urmeze pasiunile și visele de la o vârstă fragedă. În timp ce urmează programa națională a Ministerului Educației, Centrul nostru de Învățare Timpurie se străduie să faciliteze tranziția copiilor de 2 până la 3 ani la IB Primary Years Programme, după împlinirea vârstei de 3 ani.
Limba este mijlocul de comunicare, de studiu și de cercetare și este un factor esențial în stimularea și dezvoltarea intelectuală. Capacitatea de a comunica în mai multe limbi facilitează mișcarea elevilor dincolo de prima limbă și cultura națională, sporindu-le conștientizarea despre lume, permițându-le în cele din urmă să participe mai mult la viață ca cetățeni ai lumii.
La Mark Twain IS, folosim evaluarea ca formă de învățare, parte a unui ciclu continuu care conduce elevii către niveluri mai profunde de înțelegere. Considerăm că evaluarea ar trebui să reflecte cele cinci elemente esențiale: dobândirea de cunoștințe, înțelegerea conceptelor și stăpânirea abilităților, dezvoltarea atitudinilor și decizia de a acționa.
Evaluarea dezvoltării individuale se face prin păstrarea unor note detaliate despre progresul fiecărui copil prin intermediul platformei ManageBac și elaborarea cardurilor de evaluare bianuale. Părinții primesc, de asemenea, săptămânal și lunar buletine informative electronice care înregistrează și prezintă principalele teme și activități în care s-au implicat copiii lor și rezultatele obținute în cadrul mini-proiectelor care s-au desfășurat pe parcursul programului.