Nivelurile preșcolare de la Mark Twain IS au, în structura educațională,
filozofia și abordările propuse de Bacalaureatul Internațional, aspecte
ce stau la baza unei dezvoltări prolifice și a unei educații de înaltă
calitate. Astfel, procesele de cunoaștere, învățare și înțelegere se obțin
cu ajutorul unui factor esențial, anume: curiozitatea. Preșcolarilor noștri
li se oferă, în mod regulat, oportunitatea de a explora lucruri noi
pentru a le stimula curiozitatea și, ulterior, a-și descoperi interesele.
Cursurile dispun de o gamă largă de experiențe și noi informații
necesare în călătoria lor de învățare.
Oferim preșcolarilor noștri oportunitatea unor activități plăcute,
interesante, relevante vârstei, ce-i încurajează în a-și pune întrebări,
a căuta răspunsuri și a migra printre posibilități.
Conceptele de bază și abilitățile esențiale ale elevului sunt ușor abordate și înțelese
prin intermediul activităților desfășurate de școala noastră. Elevii se distrează,
se joacă și învață prin intermediul acestor activități care le dezvoltă conexiunea
dintre corp și minte, le îmbunătățește procesele de învățare și le asigură
o înaintare în conceptele ce stau la baza unităților transdisciplinare PYP.
Conceptele de bază și abilitățile esențiale ale elevului sunt ușor abordate și înțelese
prin intermediul activităților desfășurate de școala noastră. Elevii se distrează,
se joacă și învață prin intermediul acestor activități care le dezvoltă conexiunea
dintre corp și minte, le îmbunătățește procesele de învățare și le asigură
o înaintare în conceptele ce stau la baza unităților transdisciplinare PYP.
Fiecare elev are preferințe, interese, abilități și stiluri de învățare unice. Profesorii noștri lucrează îndeaproape cu toți elevii pentru a le identifica interesele și pentru a-i îndruma să-și urmeze pasiunile și visele de la o vârstă cât mai mică. De-a lungul programei naționale a Ministerului Educației, centrul nostru de învățare Early Learning asigură trecerea copiilor cu vârstele de 2 și 3 ani la programul IB Primary Years Programme, după împlinirea vârstei de 3 ani.
Limba este mijlocul de comunicare, de studiu și de cercetare și reprezintă un factor esențial în stimularea și dezvolarea intelectuală. Capacitatea de a comunica în mai multe limbi asigură o dezvoltare a elevilor dincolo de cultura originară, sporindu-le astfel conștiința despre lume, ceea ce le va permite ulterior să devină participanți activi ai acestei lumi.
La Mark Twain IS, folosim evaluarea ca formă activă de învățare, parte a unei structuri educaționale care îi ajută pe elevi în atingerea unor niveluri mai profunde de înțelegere. Considerăm că evaluarea ar trebui să reflecte cele cinci elemente esențiale: dobândirea de cunoștințe, înțelegerea conceptelor și stăpânirea abilităților, dezvoltarea atitudinilor și, bineînțeles, a spiritului de inițiativă.
Evaluarea dezvoltării individuale se face prin păstrarea unor note detaliate despre progresul fiecărui copil cu ajutorul platformei ManageBac și a cardurilor de evaluare bianuale. Părinții primesc, de asemenea, săptămânal și lunar buletine informative electronice care înregistrează și prezintă principalele teme și activități în care s-au implicat copiii lor și rezultatele obținute în cadrul mini-proiectelor care s-au desfășurat pe parcursul programului.